Spørsmål Er UGG dine nye?
Svar

Vår UGG selger kun 100% nye og autentiske varer. Alle varene våre er 100 % autentiske, garantert.

Spørsmål Hvordan vet jeg om varene er autentiske?
SvarAlle UGG er 100 % autentiske, garantert. Vårt team av eksperter setter hver vare gjennom et 10-punkts verifiseringssystem for å sikre legitimiteten.
Spørsmål Hvordan bestemmer du prisene på produktene dine?
SvarVåre UGG er alle autorisert av UGG. Vi er svært lave priser å selge, 100% autentisk. Det er definitivt UGG du leter etter.
Spørsmål Sender du internasjonalt?
SvarVi sender UGG til de fleste land over hele verden. Hvis du ikke ser landet ditt oppført, tilbyr vi dessverre ikke levering på dette tidspunktet.
Spørsmål Er jeg ansvarlig for avgifter og avgifter hvis jeg kjøper fra utlandet?
SvarAlle internasjonale avgifter og avgifter er vårt ansvar.
Spørsmål When will my order ship?
SvarBestillinger kan ta opptil 5 dager for amerikanske innenlands og 6~9 dager for internasjonale bestillinger. Ytterligere tid kan være nødvendig under kampanjeperioder og helligdager. Vi sender bestillinger mandag til lørdag, unntatt på følgende helligdager i USA:
– Påske
– Minnedag
– Uavhengighetsdag
– Arbeidernes dag
– Thanksgiving
– Julaften
– Juledag
– Nyttårsaften
– Nyttårsdag
Spørsmål Hvor lang tid tar de forskjellige fraktalternativene?
SvarBestillinger kan ta opptil 5 dager for amerikanske innenlands og 6~9 dager for internasjonale bestillinger.

Tollbehandlingstiden vil variere fra land til land.

Spørsmål Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
SvarNår bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post som inneholder et sporingsnummer for forsendelsen. Du kan også skrive inn bestillings-ID-nummeret fra e-posten med ordrebekreftelsen her. Hvis du har opprettet en konto, kan du gå til Min konto og velge Mine bestillinger for å se dine nåværende bestillinger.

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Spørsmål Kan jeg endre bestillingen min?
SvarVær så snill kontakt oss, hvis UGG allerede er sendt, kan vi ikke endre det.
Spørsmål Hvordan returnerer jeg kjøpet mitt?
SvarVår returpolicy er som følger:

– Returforespørsler må sendes innen 30 dager etter at varen er levert.

– Kunder er ansvarlige for returfrakt. For din sikkerhet foreslår vi at du bruker en operatør som gir sporingsinformasjon.

– Varen(e) må være ubrukt og i original stand mottatt. Boksen skal også være i samme stand som mottatt. Skoesker skal ikke brukes som pakkeboks.

– Endelige salgsordrer er ikke kvalifisert for retur. Sluttsalg inkluderer varer kjøpt i en kampanjeperiode; Internasjonale bestillinger; og varer kjøpt på vår forhandler.

Spørsmål Det står at bestillingen min ble levert, men jeg mottok den ikke. Hva burde jeg gjøre?
SvarSend en e-post til vårt kundeteam(Kontakt oss)med emnelinjen «Manglende rekkefølge.» Vi vil samarbeide med fraktleverandøren for å finne pakken din. Hvis vi ikke klarer å finne pakken, vil vi åpne et krav for å undersøke saken. Det kan ta 3-4 uker før et krav fullføres. Vi vil kontakte deg så snart vi har en oppdatering om statusen til pakken din.